donderdag 2 januari 2014

Shoplogje en ontvangen sample.

Hoi Allemaal,

Hier weer een nieuw berichtje van mij. Laten we beginnen met deze post.

Als eerste mijn nieuwe geurtjes.
 Deze geurtjes heb ik allemaal gekocht bij de Kruidvat. Ze hadden toen een actie van 2 15ml geurtjes voor €20,-. Een aangezien ik dol ben op geurtjes kon ik het niet laten om er een paar aan te schaffen.
Ik heb 4 geurtjes van Christina Aguilera ( Haar eerste geurtje, Secret Potion, Red Sin en volgens mij Unforgettable), daarnaast staat Beyonce - Pulse NYC, en Katy Perry - Killer Queen.
Het zijn echt heerlijke geurtjes. En de flesjes zijn ook nog eens super leuk.

Ik heb bij de Kruidvat ook nog het volgende gekocht.
Wat waarschijnlijk als eerste opvalt is de Schwarzkopf Gliss Kurr shampoo en conditioner. Deze gebruik ik omdat ik mijn haar rood heb geverfd en hier zit Keratine in. Ik kreeg deze tip van de kapster om iets aan te schaffen waarin Keratine zit. Dit om mijn rode kleur langer te behouden.
Alleen ik wou van deze lijn ook het haarmasker kopen, maar ik kan deze nergens meer vinden. Weet iemand of deze uit het assortiment is bij de Kruidvat????
Verder heb ik nog 2 lipsticks en een matt powder.
De 2 lipsticks komen uit de LE collectie van Essence. Maar de stickers zijn misleidend. Want het is geen paarse of nude kleurige lipstick. Maar een mooie donkerrode en een bijna fuchsia kleur. Super mooie kleuren.
En dan heb ik nog een matte poeder gekocht, omdat mijn andere bijna op is. En ik deze net toevallig zag liggen.

En dan nog een sample die vandaag op de deurmat lag. En ik moet eerlijk vertellen dat ik hem niet meer verwachtte. Namelijk de Chanel Rouge Allure.
En ik was eerlijk gezegd verbaasd toen ik de sample zag. Dit is in mijn ogen een luxe sample.
En ik ga zeker weten deze een keer proberen. Sommige kleuren spreken me al meer aan dan anderen.

En dan hebben we nog mijn laatste aankoop. En deze heb ik gedaan via marktplaats. Ik wou al een hele tijd  nagelwielen hebben om al mijn nagellak te kunnen swatchen.
Zodat ik kan kijken welke kleuren ik eigenlijk wil opruimen. En op deze manier kon ik ook gelijk nakijken of mijn nagellakken nog wel goed waren. En diegene die niet goed waren heb ik gelijk weggegooid.
Ik was wel blij dat ik 2x 10 wielen had besteld. Ik had even een proef swatch gemaakt van 3 verschillende merken lakken.
Links heb je een witte nagellak van Nailgirls, de middelste is van Essence, en de meest onzichtbare is van Wet 'n Wild parelmoer kleur.
Inmiddels heb ik al 12 wielen gebruikt, maar ze zijn niet allemaal vol hoor ;). Er kunnen 18 swatches op 1 wiel. Ik ga hier nog wel een keer verder op in, in een andere blogpost.

Dit was het dan voor deze blogpost. Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

Xoxo Daniëlle

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ze zijn echt heerlijk! Ik denk dat ik vaker miniaturen ga kopen. :)

      Verwijderen
  2. Ik vind de Christina parfums heerlijk! Die Chanel sample kreeg ik ook vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn inderdaad heerlijk. En zo heb ik nog een beetje afwisseling :) En heb jij die Chanel sample al uitgeprobeerd?

      Verwijderen