maandag 18 april 2016

Opgemaakt en Weggegooid.

Hallo Allemaal,

En dit keer heb ik een opgemaakt en weggegooid voor jullie. Het is niet heel veel, en het is op 1 product na helemaal niet beauty gerelateerd. Ik heb een periode achter de rug gehad waarbij ik nog meer op mijn weerstand was gefocused dan normaal, dus vandaar zoveel vitamine dingentjes.

Sambucol - Extra Defence.
Dit is een product waar ik bij zweer. Het is de bedoeling dat ik 1x per dag 10ml inneem. En soms vergeet ik het wel eens. Bij mijn laatste flesje heb ik een datum op de doos gezet om te kijken hoelang ik met 1 flesje doe. De datum die ik erop had geschreven was 30-3. Dat komt in de buurt van de 12 dagen die je uit 1 flesje kan halen. En daar ben ik toch dicht bij in de buurt gekomen. Het enige lastige is, is dat het hier in de buurt bijna niet valt te kopen. Dus ik moet uitwijken naar andere plekken.
Zou ik het opnieuw kopen? Jazeker, ik heb er nog 2 in de voorraad staan. 

Boiron - Oscillococcinum.
Tijdens de griep periode ben ik weer begonnen met het nemen van dit. Ik neem 1x per week 1 buisje. Dit om er voor te zorgen dat mijn weerstand tegen de griep omhoog blijft.  Maar ik denk dat ik binnenkort ga stoppen met het nemen ervan, dit omdat volgens mij de winterse periode met het griepvirus wel voorbij ken zijn. En eerlijk gezegd is een doosje van 6 buisjes niet goedkoop.
Zou ik het opnieuw kopen? Ja, ik heb al een doosje reserve liggen.

Supradyn - Vitamin Gummies.
Nog iets wat ik gebruik om mijn weerstand hoog te houden. Ik neem 2 gummies per dag. En ikkrijg hiermee ruim voldoende al mijn vitamines binnen. Ik ken er eigenlijk verder weinig over zeggen.
Zou ik het opnieuw aanschaffen? Ik heb nog 1 zakje en een potje staan. 

Lush - D'Fluff.
Dit potje heb ik vorig jaar in Newcastle gekocht en tot mijn spijt is hij dan nu dan toch op. Ik vind dit spul echt zo heerlijk om te gebruiken. En ik moet eerlijk zeggen dat sinds ik nu weer scheergel gebruik ik verschil merk. Het is voor mijn gevoel nu minder glad. En tsja, D'Fluff rook tenminste ook nog naar aardbeien. En voor prijs gerelateerde aspecten koop ik het alleen in Newcastle.
Zou ik het opnieuw aanschaffen? Jazeker, als ik weer naar Newcastle ga. 

A. Vogel - Echinaforce tabletten.
Dit is pas het eerste potje dat ik hiervan leeg heb, want er zitten 200 tabletten in en je gebruikt 2 a 4 tabletten per dag. Dit is een homeopathisch middel. De geur is niet al te lekker en de smaak van de tabletten (als je ze te lang in je mond laat) laat ook te wensen over. Maar je koopt het niet voor het lekker.
Zou ik het opnieuw aanschaffen? Ja, ik ben al met een nieuw potje begonnen. 

Dit was het voor deze opgemaakt en weggegooid, zoals ik al zei ik het niet veel beauty gerelateerd. Maar ik heb wel een hoop producten die langzaam aan nu aan het opgaan zijn die wel wat meer beauty gerelateerd zijn. Dus misschien dat die in de volgende opgemaakt en weggegooid zit. Maar daar ken ik niets over beloven. Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

Xoxo Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten