zaterdag 16 april 2016

Unboxing Beautybox Februari 2016

Hoi Allemaal,

Deze unboxing is erg laat, maar beter laat dan nooit. Dit omdat ik het eigenlijk helemaal vergeten was om er een unboxing van te maken. Dus vandaar nu.

Maar laten we snel kijken naar het kaartje wat bij de box zat. En de overhead view van de producten in de box.


En dan nu het eerste product.

Maria Nila - Cream Heat Spray. 
 De Maria Nila Cream Heat Spray is een verzorgende spray die beschadigd haar herstelt. Het voorkomt gespleten haarpunten en het beschermt het haar tegen de warmte van styling apparaten. Breng de crème aan op vochtig of handdoekdroog haar. Nadat de crème in het haar is aangebracht, kan het haar geföhnd of gestijld worden. Resultaat? Een prachtige glans en het voelbaar gezond haar. 
Ik heb dit product al uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat ik er nog niet helemaal kapot van ben. Want mijn haar is niet mooi stijl als ik klaar ben. En voor mijn gevoel maakt het mijn haar sneller vet. Het is gemakkelijk an te brengen. Maar zoals ik al zei merk ik dat mijn haar niet mooi stijl is , als ik klaar ben.


Golden Rose - Lipstick. 
Golden Rose Lipstick met vitamine E is een long-lasting lippenstift met hoge kleuren pigmentatie.  Deze lippenstift zorgt niet alleen voor een prachtige uitstraling op de lippen, het voedt en beschermt ze ook. 
De lipstick heeft een creamy structuur, hij brengt makkelijk aan. De kleur is niet helemaal waarheidsgetrouw. Als ik kijk naar de lipstick zelf en de kleur die hij heeft op mijn hand, lijkt het niet veel op elkaar. Maar misschien komt de kleur beter tot zijn recht mijn lippen, waar het ook hoort. Haha. De kleur die ik heb ontvangen is nummer 102.


Golden Rose - Lipliner Pencil.
Deze Lipliner Pencil is een zacht lippotlood van Golden Rose die ideaal is om de lipcontouren mooi te definiëren. Breng hierna de lipstick aan. 
Als ik heel eerlijk mag zijn de lipstick en de lipliner passen totaal niet bij elkaar. Het zijn 2 heel aparte kleuren. Hij brengt makkelijk aan. De kleur die ik heb gekregen is nummer 518.

Nails Inc. - Brookstreet Nailpolish.
Een klassieke Coral nagellak. Bedacht voor op de catwalk, maar erg goed te combineren met je dagelijkse look! Met deze musthave lentekleur kun je niet misgaan. Verrijkt met de nieuwste Nails Inc technologieën waardoor de kleur long-lasting is en super glossy wordt. 
Volgens mij heb ik deze kleur al een keer eerder ontvangen, maar dan in een groter flesje. Ik ben eerlijk gezegd niet zo dol op die mini potjes, want ze drogen snel uit. En zoveel keer ken je zo'n klein potje niet gebruiken voor hij leeg is, of zoals ik al eerder zei uitgedroogd.


Nails Inc. - Base Coat with Kensington Caviar.
Deze base coat van Nails Inc is verrijkt met een extract van kaviaar waardoor de nagels beter worden verzorgd en de nagellak een mooiere long-lasting finish heeft. 
Een nagellak verrijkt met kaviaar. Ik weet even niet wat ik hier precies van moet denken. Het  idee grossed me een beetje uit eigenlijk. De geur is niet aangenaam.

De box was wel okay. Maar ik krijg het idee dat ze de ouwe zooi wat willen opruimen. En ik hoop dat de volgende maand beter wordt. En ik vind het nog steeds jammer dat ze er tegenwoordig geen prijzen meer bijzetten. Nu weet ik de waarde niet van de box die ik heb ontvangen.
Maar bedankt voor het lezen en tot de volgende.

Xoxo Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten