zondag 17 april 2016

Unboxing Beautybox Maart 2016

Hoi Allemaal,

Dit keer weer de unboxing van de Beautybox van Maart. Laten we snel kijken naar het kaartje en de inhoud van de box.



En dan nu het eerste product.

Anatomicals - You Need A Blooming Shower - Shower Gel.
Rozengeur ouderwets? Dacht het niet. Deze douchegel van het hippe Engelse merk Anatomicals ruikt subtiel naar rozen en laat je lichaam niet alleen schoon achter maar ook met een heerlijke subtiele bloemengeur.
Okay, ik vind Anatomicals een heerlijk product, maar ik heb volgens mij nu 3 van deze flessen staan in me voorraad. En ik kan je vertellen hij ruikt inderdaad naar rozen, maar of ik het nou subtiel zou willen noemen weet ik eerlijk gezegd niet.


Dermologica - Dynamic Skin Recovery SPF50.
Deze moisturizer zorgt voor intensieve hydratatie en wapent de huid tegen in - en externe  invloeden die een rol spelen bij huidveroudering. Het product bevat breedspectrum zonbescherming (SPF50) voor optimale bescherming tegen huidverouderende UV-stralen. Een gepatenteerde  peptide, Soja en Glucosamine stimuleren de aanmaak van collageen en verbeteren de weerstand van de huid. 
Ten eerste ik ben zo blij dat het een moisturizer is met een hoge SPF. Ik denk dat ik dit wel een goed product zal gaan vinden. De geur is subtiel en eigenlijk wel lekker. Ik ga het zeker weten uitproberen.

BeautyUK - Lip Lust.
Deze fijne lipgloss heeft een vol pigment en is voorzien van een zachte geur. Met dank aan de slanke applicator is de gloss snel en eenvoudig aan te brengen. Een kleine touch-up is met deze gloss zo gedaan!
De kleur van de lipgloss heeft een doorzichtige licht roze kleur. Er zit geen shimmer in of iets wat er op lijkt. Er zit een iets zoete geur aan. De kleur die ik heb ontvangen is nummer 7 Playboy. De lipgloss vind ik iets plakkerig. Maar dat ken ook zijn omdat ik in al geen tijden een lipgloss heb gebruikt.

Smile Lab - Advanced teeth whitening strips.
De whitening strips van Smile Lab zorgen voor stralend witte tanden. makkelijk in gebruik en bovendien helemaal veilig. De gehele behandeling van Smile Lab bestaat uit 14 strips en geven je het optimale resultaat. Maar zelfs na 3 keer gebruiken zie je verschil. Gebruik één strip per dag, 3 dagen achter elkaar voor het beste resultaat. 
 Dit is iets waarbij ik me net even achter me oren moest krabben. Zal ik het wel of niet proberen. En ik denk dat ik het wel zal gaan proberen. Maar er zaten maar 3 strips in de box, had liever de gehele behandeling gehad, maar ik gok dat dat te duur zou zijn. Ik hoop dat het werkt. We gaan het zien.

IDC Institute - Lichaamsverzorging.
Breng deze heerlijke hydraterende lichaamsverzorging van IDC Institute aan nadat je uit de douche komt. De textuur is licht en trekt daarom snel in. Samen met een subtiele geur kan je dag goed beginnen! 
En dit is een repeat. Dit product heb ik al een keer eerder in een box gehad. Weet alleen niet meer in welke. En het is niet mijn ding. Dus ik denk dat ik hem aan iemand ga geven die het wel lekker vind.

En er zaten weer wat repeats in de box, en dit vind ik erg jammer. Zeker omdat ik dan meer begin te twijfelen of ik nog wel met deze box door moet gaan. Deze maand heb ik zeker weten 2 dingen die ik al een keer eerder in een box  heb gekregen ontvangen, en dat vind ik erg zonde. Dat is niet waarom ik deze box heb.
Maar bedankt voor het lezen en tot de volgende.

Xoxo Danielle 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten