dinsdag 19 april 2016

The happy Planner week 5 t/m week 12

Hoi Allemaal,

Dit keer geen beauty blog, maar zoals de titel al zegt; happy planner. Ik ga weer wat weken met jullie bekijken. En ik ga er misschien wel iets over vertellen. Ik heb tot nu toe heel veel plezier in het zoeken, kopiƫren, knippen en plakken van de stickers. Het is voor mij iets therapeutisch. Het werkt kalmerend voor mij en op deze manier onthou ik ook beter afspraken.
Laten we nu eens kijken naar de weken die ik al heb gedaan.

Maandoverzicht February.
Ik heb heel lang zitten denken of ik wel een sticker op de maandoverzicht wilde plakken. Uiteindelijk ben ik er dan toch voor gezwicht en ik ben blij met hoe het geworden is. En ik weet dat ik het nu voor iedere maand ga doen, als ik de bestanden ken vinden. En ik vind het erg leuk dat de maandspread iets te maken heeft met een 'feestdag' in die maand.  Ik plan hierin maar een paar dingen, namelijk mijn werk, brandweer. Ik zet er ook verjaardagen in en uitrukken die ik die maand heb. En op iedere zaterdag zit er een piggybank sticker, dit omdat ik iedere week wat geld probeer te sparen. En de 29e had ik een tandarts afspraak zoals je ken zien.

Week 5.
Een pastel geel en blauwe spread. Een rustige week, met weinig drukke aspecten erin. Voor de spread merk ik dat ik vaker spreads gebruik van een bepaald persoon. Volgens mij is het Planner Envy. Ik probeer zo nu en dan een rustige spread er tussendoor te doen, omdat het anders veel te druk wordt, voor mijn idee.

Week 6.
Valentijnsdag... Met Valentijnsdag in de week moet je natuurlijk wel iets met je spread doen wat er bij past. En ik had een paar spreads waar ik uit kon kiezen, en uiteindelijk heb ik voor deze gekozen. De washi tapes onderop komen bij de Lidl vandaan. Het is een erg rood/roze spread maar dat hoort erbij. Hij is erg leuk geworden al met al.

Week 7.
Dit was een eigen gemaakte spread. En ik moest mijn favoriete film natuurlijk erin verwerken. En zoals je ken zien is dat Resident Evil. Ik zou alleen de volgende keer niet de washi tape meer zo plakken omdat de tekst erop smeert. En daar was ik niet zo blij mee. Ik heb zelf de full boxes gemaakt, de versiering (STARS logo en de Umbrella Corp. Logo), weekend banner, en de onderste 'washi'. Ik ben super happy met mijn eigen gemaakte spread, en ik ga er nog meer maken.

Week 8.
Een lief roze spread. Totaal wat anders dan de week ervoor. Deze spread heette volgens mij Fairytale. En als je er naar kijkt ken je dat er ook wel aan afzien. Wat ik erg mooi vind is dat de checkboxes meerkleurig zijn, het heeft wat speels op die manier. Dit was de week waarin ik ziek werd en de griep kreeg. Maar bikkel dat ik ben, ik ben toen toch gaan werken.

Maandoverzicht March.
Dit is de 2e keer dat ik mijn maand overzicht heb gepimpt. En ik ben er dol op. Iedere maand heeft nu een bepaald thema. Het plakken van de stickers geeft zo nu en dan een uitdaging, maar als je het rustig doet dan gaat het wel.Zoals je kan zien aan de worden heeft deze maandspread te maken met Saint Patricksday. En de gewoonlijke dingen zitten er weer in, namelijk werk en brandweer. Net als de verjaardagen, uitrukken en de piggybanks. Op de 3e zit een sticker die als je goed kijkt hoort bij Belle & het Beest. Op die dag ben ik naar de musical geweest.

Week 9.
Dit was een combinatie van 2 spreads, met hetzelfde thema, namelijk Belle en het Beest. Deze week heeft dit thema omdat het de week was dat ik naar de musical ging van Beauty & the Beast samen met mijn vriendin Alexandra. Dus ik vond dat mijn spread daar iets mee te maken moest hebben, en volgens mij is dat aardig goed gelukt. Ondanks dat ik van 2 spreads dingen heb gebruikt, is hij redelijk hetzelfde qua thema. Als je goed kijkt ken je zo zien wat er bij elkaar hoort. Maar dat mag de pret niet drukken, en ik ben er happy mee.
 En ik heb een eigen tussenlegger gemaakt die te maken had met deze spread, omdat ik van een paar Disney prinsessen  zulke stickers heb klaar liggen om een keer te gebruiken.

Week 10.
Dit thema is overduidelijk, superhelden. Het is een erg drukke spread, maar ik heb er absoluut geen spijt van. Soms moet je even puzzelen voor je tevreden bent met hoe je de spread wilt hebben. Ik heb met deze een hele hoop moeten puzzelen voor ik de lay-out had zoals ik hem wilde hebben. De kleine rondjes waren zo klein dat ik een paar dagen later nog steeds stickers vond op de grond die waren gevallen. De sidebar heeft niet heel veel te maken met de rest van de spread maar op de een of andere manier komt het wel goed samen.

Week 11.
En dit was de week van St. Patricksday. Hoewel wij er in Nederland niet aan doen, vond ik het wel leuk om deze week eraan te wijden. Het is een leuke groene spread met hier en daar een hint van Hello Kitty. Ik vind hem zelf erg leuk geworden, maar dat zeg ik volgens mij over ieder spread die ik gemaakt heb.

Week 12.
En dit is de week van Pasen. Ik wou hem niet te druk maken en ik denk dat het me wel aardig is gelukt. Pastel hoort bij Pasen in mijn gedachte. Ik moest bij deze ook even goed puzzelen omdat ik eigenlijk een full box te kort kwam. Maar als je een beetje crea denkt moet het lukken. Hij is wel wat druk geworden maar dat mocht van mij wel omdat de kleuren pastel waren. Ik heb gebruik gemaakt van een aparte stickervel waarop ik dieren had uitgeprint met een paas thema.
Het enigste wat ik niet meer zal doen, is gebruik maken van mijn Sharpies. Waarom? Dit omdat de inkt er door heen lekt, en daar was ik niet echt heel erg blij mee. Dus dat zal ik niet meer gebruikn. Gelukkig was het de laatste spread van die maand.

Dit zijn mijn spreads tot April. Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden om ze te zien. En misschien gaat het bij jullie ook wel kriebelen om te gaan beginnen met plannen.
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

Xoxo Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten