maandag 2 september 2013

Sample Run 02/09/2013

Hoi iedereen,

Zoals de titel al zegt heb ik weer een sample run gedaan. Weer 3 waardebonnen van de Douglas, 1 die ik al een keer eerder had gehaald.
Hier de links voor de waardebonnen:

Estée Lauder - Double wear foundation: https://data.douglas.nl/hybr/newsletter/waardebon_19augustus.html (geldig t/m 08/09)
Chanel - Blue de Chanel:
https://data.douglas.nl/hybr/newsletter/waardebon_28aug.html (geldig t/m 08/09)
Goodskin Labs - Circleplex-2:
https://data.douglas.nl/hybr/newsletter/waardebon_26aug.html (geldig t/m 15/09)

Ik ben ook nog even bij de ICI Paris XL geweest, en alleen bij de winkels die mij vorige keer een 30ml sample van Philosphy Purity gaven. Maar jammer genoeg deden ze dat nu niet.
Ik ging erheen en kreeg bij beide ICI Paris XL een sachet van 6ml. Dus daar was ik wel een beetje in teleurgesteld.
Wederom weer een webcam foto, want ik heb mijn camera nog niet opgeladen en ik wilde deze blog heel graag online zetten, vandaar. Maar ja, ik heb liever altijd iets dan niet qua samples.

Dan de samples van de Douglas. Ik heb 3 samples van de Estée Lauder - Double stay founndation. En 1 x de Estée Lauder - Advanced Night Repair.
Van beide had ik al samples. Maar nu heb ik er nog een paar bij. Altijd makkelijk om bij een ruil te doen o.i.d.

Volgende wat ik heb opgehaald is de Goodskin Labs - Circleplex-2.
Ik heb hier 4 sachets van. Iedere sachet bestaat uit 2 delen. De dag gel en de nacht balm. Dit zou moeten helpen bij het verminderen van donkere kringen om je ogen. De dag gel bevat ook een teint waardoor het iets meer oplicht en waardoor je de kringen dus niet meer ziet. En met de nacht balm ben je preventief bezig om dit te verminderen.
Ik had nog nooit eerder gehoord van dit merk, dus ben benieuwd of het een beetje werkt.

En dan het laatste wat ik heb gescoord. 3x de Chanel - Bleu de Chanel en 1x Chanel - Chance.
Dus ik heb 3 mannen geuren en 1 vrouwen geur. Ik ben eigenlijk helemaal niet van de Chanel, maar deze ruikt eigenlijk wel lekker. De mannengeur is EDT en de vrouwengeur is EDP.
Dit was het voor deze sample run. Ik vond het wel jammer dat ik bij 1 winkel wel een vrouwengeur kon krijgen en bij de andere 3 niet. Dat snap ik even niet, waarom het bij 1 winkel wel kan en bij de anderen niet. Want dan krijg je het excuus dat de waardebon alleen voor de mannen geur is en niet voor de vrouwengeur, of dat ze al helemaal geen vrouwen geur samples hebben op dat moment. Tsja, wat zal ik daar eens van zeggen... Niks.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende.

Xoxo Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten