zondag 29 september 2013

Unboxing Truly Yours September 2013

Hoi Iedereen,

Hier weer een unboxing. Dit keer de September issue van de Truly Yours.  Het thema van deze maand is Marie Claire.

Hier zie je de voor en achterkant van het kaartje.
Zo zag het eruit toen ik de zwarte wikkel losmaakte. En dus de inhoud te zien kreeg voor de eerste keer. (Ik lees nooit het kaartje voordat ik de inhoud bekijk.)


Eerste wat me opviel was de droog shampoo. Niet nog één... :(  Maar laten we beginnen met de echte unboxing.

Lancaster - 365 Cellular Elixer Intense.
Het is net een som in een flesje: jij bent jij, trek daar een jaar of tien vanaf, en je hebt de jeugd. En dus de toekomst. Een weergaloze antioxidantencocktail die huidschade herstelt bij de wortel: het DNA.
Mooi klein flesje met een vacuüm pomp. Hier wordt ik blij van. Op die manier blijft het hygiënisch opgeborgen. En je kan makkelijker de dosering controleren. Ik ben benieuwd of dit net zo werkt als de Lancome. De enige manier om daar achter te komen is door het uit te proberen.
Fullsize 30ml kost € 71,- (sample van 5ml kost € 11,83)

Mario Badescu - Seaweed Night Cream.
Deze olievrije nachtcrème met zeewier en hyaluronzuur voedt en hydrateert zonder poriën te verstoppen, en dat doet-ie allemaal stiekem terwijl jij slaapt. oogluiken toe en snavel dicht en let the magic happen.
Ik heb de Silver Powder al van Mario Badescu, en daar ben ik happy mee. Ik kan niet wachten om die 2 samen te gebruiken voor een meest effectief resultaat. Ik heb nog niet er aan geroken, want ik ben verkouden en ruik op het moment toch niks.
De kleur is wel een beetje vreemd. En er zit een soort van schimmering in, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
Fullsize 29ml kost € 23,- ( sample 14ml kost € 11,33)

Toni & Guy - Cleanse Dry Shampoo.
Slimme droogshampoo die het haar opfrist, maar ook lekker wat volume en textuur geeft aan frisgewassen fijne pruikjes. En dat zonder sneeuwstorm in je haar. Mooi spul.
Ten eerste sorry voor de wazige foto. Ik kwam er nu pas achter dat hij wazig was. Maar ja, weer een droog shampoo. Wat ben ik hier blij mee. (voeg hier maar een dosis sarcasme toe) Deze beland in een doos bij alle andere droog shampoos. En ik denk dat ze dan op de ruil stapel belanden. Want ik gebruik dit totaal nooit.
Fullsize 250ml kost € 11,99 (travelsize 75ml kost € 3,60)

ROC - Enydrial Extra-Emollient Rich Shower Cream.
Grote droogte pareer je met deze zeepvrije en hypoallergene douchecrème met glycerine, een sterproduct van de huidconnaisseurs van ROC. Gladjes!
Ik heb al een keer zoiets eerder ontvangen in een box, maar ik weet niet meer welke. Tot nu toe heb ik het nog niet gebruikt omdat ik nog een hoop andere dingen heb die ik eerst op moet maken.
Fullsize 400ml kost € 17,23 ( Miniatuur 60ml kost € 2,58)

Calvin Klein - Down Town parfumsample.
Actrice Rooney Mara schittert in de campagne voor Down Town, een krachtige, zoet vrouwelijke geur met opwekkend bergamot, neroli, gardenia, frisse groene peer en warmbloedig muskus.
Dit lijkt mij een super lekker geurtje, ik ben dol op samples.

Cosmania - Kortingsbon.
Shoppen bij beautywebshop Cosmania doe je zo: met een bon voor een vette korting van 15% op je gehele aankoop.
Ik heb nog nooit eerder wat besteld bij Cosmania, en ik weet niet of ik dit ook ga doen. Aangezien ik van mezelf niet te veel make up meer mag kopen.

Marie Claire oktober.
Lekker voor onderweg of voor bij je capuccino: een pocket size oktoberissue van tijdschrift Marie Claire, barstensvol fall fashion. Hoe smart & amazing is dat?!
Nu moet ik je eerlijk bekennen dat ik nog nooit eerder de Marie Claire in mijn handen heb gehad. Ik heb het niet zo op de fashion tijdschriften. Ik ben meer van de Quest. Haha. Maar ik ga hem wel door bladeren.

Dit was de box voor deze maand. Ik had er wel een paar leuke dingen in en een paar waarvan ik dacht mwah. Maar ja, kan niet altijd feest zijn.
De waarde van deze box ligt rond de € 31,92. Niet slecht, maar het kon wel beter. Misschien is de volgende maand het een knallende box met exclusieve merken. En tenminste 1 a 2 fullsizes, want dat zat er nu helemaal niet bij. Alleen maar samples, miniaturen of travelsize.

Wat vonden jullie van deze box?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende blogpost.

Xoxo Daniëlle

1 opmerking:

  1. De seaweed night cream is echt mijn favoriet, heb er een miniatuur uit een andere box van en had al eerder een fullsize gekocht.
    Wel jammer dat er alweer een droogshampoo in zit!

    BeantwoordenVerwijderen