zondag 29 september 2013

Unboxing Glossybox September 2013

Hoi Allemaal,

Hier weer een nieuwe unboxing. Dit keer de Glossybox van September. Ik weet niet precies wat het thema was, maar ik vind het wel een  leuke box.


Ik vind het design op de voorkant erg mooi. En dit design komt terug op de kaart waar alle producten op vermeld staan.


Voorkant
Achterkant met alle producten.
 
Hier zie je alle producten in de box zoals ik ze binnenkreeg. Mijn eerste reactie was 'super tof, dit is weer eens een mooie box.'
 
 
Elie Saab - Le Parfum Eau de Toilet & Bodylotion.
Dit heerlijke parfum van Elie Saab bestaat uit topnoten als sinaasappelbloesem en hartnoten als jasmijn, gecombineerd met patchouli. Een verleidelijk parfum voor de zelfverzekerde vrouw die weet wat ze wilt. Probeer naast Elie Saab Le Parfum ook de Elie Saab Le Parfum Bodylotion voor de ultieme geurbeleving.
Dit geurtje ruikt erg lekker, en ik kan ook niet wachten om het te proberen. Ik heb ook nog niet eerder gehoord van dit merk. Wat ik wel zag ik dat ik wel een wat exclusiever merk is.
Fullsize EDT 30ml kost € 50,85 (sample 1ml kost € 0,50 (als mijn berekening klopt))
Fullsize Bodylotion 200ml kost € 42,70 (sample 30ml kost € 6,41.)
 
Yves Rocher - Sexy Pulp Lipgloss.
Glamour op de lippen met de Sexy lipgloss van Yves Rocher! Ontdek de ultralichte textuur die niet plakt en die de lippen ook nog eens een volumeboost geeft. Pluspunt: de flexibele, nauwkeurige applicator volgt de ronde vormen van de lippen. De lippen worden in een handomdraai perfect getekend en krijgen aanzienlijk meer volume.
Ik heb nog nooit eerder een lipgloss van Yves Rocher gebruikt, dus ben er wel benieuwd naar. Ik heb trouwens de kleur 10. Coral Clair gekregen. Het is een oranje achtige kleur. Ik heb nog niet gekeken naar de applicator, want ik heb hem nog niet uit het cellofaan gehaald.
Fullsize 10ml kost € 15,50.
 
 Emite Make-up - Lash curler
Deze wimperkruller van het professionele Zweedse merk "Emite Make-up" heeft een speciaal ontwerp voor alle oogvormen. Het siliconen rubberen kussentjes geeft precies de juiste hoeveelheid druk voor een perfecte krul! Jouw wimpers zullen de hele dag de perfecte krul behouden.
Ik dacht eerst, alweer een wimperkruller. Maar toen zei mijn vader wat deze kosten en toen dacht ik dat het wel een heel erg goede wimperkruller mag zijn voor die prijs. Ik gebruik op het moment een wimperkruller die ik uit een andere box heb. Deze ga ik bewaren tot ik die andere niet meer kan gebruiken en dus 'op' is. Ik vind het mooi dat hij zwart met rood is. En niet dat chroom kleurige.
Wimperkruller € 23,-
 
Óceane - Make-up remover pen.
Het ideale product voor het verwijderen van overmatige make-up rond de ogen, lippen en vegen die ontstaan tijdens je make-up routine. De punt van de pen bevat een vloeibare make-up reiniger zonder parfum, zodat de huid niet uitdroogt.
Ik heb mijn twijfels over dit product. Volgens mij ken je naar iedere keer als je deze pen gebruikt, de tip veranderen. En 3 navul tips is ook niet heel erg veel. Dus ik denk dat deze pen binnen no time in de prullenbak verdwijnt.
Fullsize 3ml kost € 4,-
 
Ahava - Skincare Masker.
Soms kan je huid best een oppepper gebruiken. Alle Ahava skincare maskers zijn verrijkt met het unieke Osmotor complex en krachtige bestanddelen die ieder op hun eigen manier je persoonlijke huidwensen vervullen. Zo zorgt het Purifying Mud Mask voor een diepe reiniging, overspoelt het Hydration Cream Mask je huid met hydratatie, en zorgt het Extreme Radiance Lifting Mask voor een stevige en stralende huid.
Zoals jullie kunnen zien heb ik de Purifying Mud Mask gekregen. IK heb nog een hoop dingen van Ahava liggen die ik op het moment niet gebruik, en dus liggen te verstoffen in mijn Ahava etui. Deze beland daar dus ook bij zodat ik alle Ahava producten bij elkaar heb. Zo heb ik wel van alles in een etui en voor het grijpen als ik ooit een keer overhaast weg moet. Want alles zit er bijna in.
Fullsize 100ml vanaf € 20,95 (sample 25ml kost ongeveer € 5,24)
 
NYX Cosmetics - Smokey Look Kit.
Ter compensatie van een product uit de vorige editie, speciaal voor jou een extra product in deze Glossybox! De complete Smokey Look Kit bestaat uit 9 verschillende oogschaduws en 2 liptinten. Door het compacte formaat is deze kit perfect om mee te nemen op reis!
 
Ik was heel erg benieuwd wat het product was dat ze ter compensatie zouden aanbieden. En ik ben hier heel erg blij mee. Eindelijk heb ik ook iets in mijn kast van NYX.  In dit paletje zitten hele mooie grijstinten, en dat kan mijn make-up collectie wel gebruiken, want ik heb veel felle kleuren. En ik ben heel erg benieuwd naar de liptints. Ik vind het heel praktisch dat de liptints in een soort schuiflade zitten onder de oogschaduws. En een mooie grote spiegel. 
Dit is trouwens S109 Smokey Look.
Fullsize kost € 11,-
 
Ik ben erg blij met deze box. En er zijn zeker dingen die ik kan gebruiken.
De waarde van deze box is ongeveer € 65,65. Dus zeker de moeite waard voor de € 14,95 dat je betaald per box.
 
Wat vonden jullie van de box?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende blogpost.
 
Xoxo Daniëlle




3 opmerkingen:

  1. Een erg leuke versie had jij zeg! Ik heb ook andere gezien en die waren lang zo leuk niet. Ik heb toen ook maar besloten deze niet te kopen. Maar als ik zeker wist dat dit de box zou zijn die ik zou krijgen zou ik het zeker doen!

    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet heb gekeken naar de andere varianten die er in omloop zijn.

      Verwijderen
  2. Ik heb dezelfde inhoud en ben er ook erg blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen