zondag 29 september 2013

The Body Shop mini Haul

Hoi iedereen,

Hier een kleine mini haul van wat ik heb gekocht bij TBS. Ik zag op FB dat ze een actie hadden op de body butters en toen ik in de stad was voor mijn sample run.
De actie waar ik het over had was dat de body butters € 10,- kost i.p.v. € 16,-. Dus ik was even binnen gaan snuffelen en ik ben toch weer met iets naar huis gekomen wat eigenlijk niet de bedoeling was. Aangezien ik nog een hoop body butters op voorraad heb. Maar hier ben ik mee thuis gekomen.


Zoals jullie kunnen zien heb ik gekozen voor 2 body butters van 200ml en 1x van 50ml. De reden waarom ik heb gekozen voor de kleine zal ik zo uitleggen.

Ow wat een heerlijke geur is dit. Toen ik deze zag en er aan geroken had was ik verkocht vanaf dat moment. Ik kon hem niet laten liggen. Ik heb hier ook de EDT van en ik denk dat het een geweldige combi is om na het douchen lekker te smeren met deze body butter en daarna de EDT op te sprayen. Een overdaad aan Framboos. Echt geweldig!

Ow heerlijk, sinds ik de andere dingen van deze lijn heb, ben ik hier verzot op. Ik snap niet hoe ik zo lang zonder deze geur heb kunnen doen. Dit is echt een heerlijke geur. Zeker een aanrader voor mensen die houden van Japanse kersenbloesem.

Okay en dan nu de reden waarom ik van deze een kleine variant heb genomen en niet de grote, is omdat ik niet zeker weet of ik dit een lekkere body butter vind om mee te smeren. Misschien dat de geur te heavy is voor mij om me helemaal mee in te smeren na het douchen. Dus vandaar dat ik voor een klein potje heb gekozen. Ik ben bang dat de geur misschien te heavy is voor mij persoonlijk, terwijl ik dol ben op de peach body butter.
Deze mini koste trouwens € 5,- i.p.v. € 6,-

En ik kreeg nog een sample mee waar ik helemaal happy van werd. Peach Scrub.
De geur, heerlijk. Ik ben persoonlijk niet zo van de scrub, maar als deze bevalt ga ik hem zeker weten aanschaffen. En ik denk alleen dat dit te maken heeft met het feit dat het heerlijk naar perzik ruikt.

Dit was het voor deze mini haul. Ik was voor alles totaal € 25,- kwijt, maar aangezien ik een 'Love your body' kaart heb, ging er nog eens 10% af. Dus betaalde ik maar € 22,50. Kijk dat is eens heerlijk shoppen.

Wat vinden jullie een heerlijke body butter en raden jullie mij aan?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende blogpost.

Xoxo Daniƫlle.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook gek van de cherry blossom lijn! Heb er ook een eau de toilette van en een bodymist. De mango bodybutter vind ik een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie. Ik zal de Mango bodybutter zeker weten een keer uitproberen.

      Verwijderen