zondag 1 september 2013

Unboxing Beauty Box Augustus 2013

Hoi iedereen,

De laatste box van deze maand is weer binnen. En als laatste is de BB gearriveerd.
Hierbij de unboxing, en een kleine eerste impressie.

Hier het kaartje van de voor en achterkant.
Toen ik het kaartje eruit haalde en de wrapper aan de kant haalde zag ik de inhoud.
Het eerste wat me opviel was de grote groene bus. En verder zag ik nog wat kleine dingen erin zitten. Maar laten we ze nu bekijken via de volgorde van het kaartje.

Scrub & Rub - Bodyverzorging
Er is niets fijner dan een fluweelzachte en glanzende huid. Beautybox laat je graag kennismaken met het Engelse merk Scrub & Rub. De producten van Scrub & Rub worden met de handgemaakt en bestaan uit de beste meest natuurlijke grondstoffen zoals: pure dode zeezout, pure granaat suiker, natuurlijke cacaoboter en essentiële oliën van de hoogste kwaliteit. Neem even lekker tijd voor jezelf en ontdek dit heerlijke merk!
Ik heb de body wash gekregen en ik moet zeggen dat het wel lekker fris ruikt. Echt een heerlijke oceaan geur. Dit product is vrij van parabenen en SLS. En dat is natuurlijk altijd een mooie bijkomstigheid.
Fullsize 75ml v.a. € 13,95.

Golden Rose - Bronzer powder Spf 15
De hele dag door een zachte, warme en subtiele kleur? Dat kan met de drie in één bronzer van Golden Rose. Dit prachtige merk levert exclusieve producten met een trendy uitstraling. Deze bronzer met Spf 15 zorgt voor een mooie teint en een natuurlijke uitstraling. Door de 3 verschillende kleuren is deze bronzer geschikt voor iedere teint. Behoud je zongekuste huid door de poeder licht aan te brengen op de T - zone (neusbrug & voorhoofd) voor een prachtig resultaat.
Ik ben erg benieuwd naar dit product. Ik gebruik normaal gesproken geen bronzers. Maar misschien dat ik deze wel een keer ga uit proberen. Er zit een spons applicator bij, maar ik denk niet dat ik die zal gebruiken omdat ik zoiets niet lekker vind werken. Dus ik ga het met een kwast aanbrengen.
Fullsize 12g € 8,95
 
Vaseline - Spray & Go bodylotion Aloe Fresh
Voor veel vrouwen is de ochtend het drukste moment van de dag; douchen, haar stylen, gezicht verzorgen, opmaken, outfit kiezen, ontbijten... Een bodylotion aanbrengen en wachten tot deze is ingetrokken kost helaas te veel tijd. Beautybox ontdekte de oplossing! Vaseline Spray & Go is een bodylotion in een handige spray die binnen enkele seconden intrekt, zodat je niet hoeft te wachten met aankleden. Even sprayen... En klaar!
Wat een enorme bus. Ik ben benieuwd, of ik dit wel zal gebruiken. Ik ben meer van de bodybutters op het moment. Ik denk dat ik deze meeneem naar de kazerne zodat ik na het douchen me huid kan verzorgen, snel en makkelijk. Dus ik denk dat ik dat ga doen.
Fullsize 190ml € 6,89
 
Rexona - Ultra dry Anti-transpirant
Bij een goede verzorging van je lichaam hoort een goed anti-transpirant. Speciaal in handtasformaat is er de Rexona dry mini. Rexona Dry is een frisse, effectieve anti-transpirant, welke langdurige bescherming beidt bij elke beweging die je maakt. Rexona bevat als enige MotionSense system, dat wordt geactiveerd door te bewegen, hoe meer je beweegt, hoe beter het beschermt. je wordt 48 uur lang beschermt tegen transpiratievocht en - geur. Rexona, daar kan je op vertrouwen.
Ik neem gelijk 1 van deze 2 mee in me tas naar mijn werk. Ik denk dat hij heel snel leeg zal zijn aangezien ik vaak werk, en behoorlijk zweet. Ik hoop dat dit een beetje goed werkt en doet wat het belooft.
Fullsize 35ml v.a. € 3,09
 
 Grace Cole - Mayan Spa Bodylotion
De overheerlijke producten van Mayan Spa zijn een aangename aanvulling op de dagelijkse verzorging. De zachte geur geeft een gevoel van luxe, welness en totale ontspanning. De producten bevatten natuurlijke ingrediënten, gebaseerd op de eeuwenoude tradities uit de Maya tijd. Laat je verwennen door de heerlijke producten, elke dag weer! Een pure weldaad voor lichaam en geest.
Ik heb de bodylotion gekregen, en ik had nog nooit eerder van dit merk gehoord. Het ruikt lekker en smeert ook nog goed. Ook trekt het snel in.
Fullsize 75ml € 3,95 - € 4,49 
 
Dit was de box voor deze keer. De waarde ongeveer dit keer is € 36,83 - € 37,37. Ik weet het niet precies omdat sommige prijzen een v.a. zijn. Maar dit is ongeveer een gokje.
Wat ik wel fijn vond dit keer is dat het allemaal fullsize producten zijn. Ook al zaten er 2 travelsizes' in.
 
Hopelijk is de box volgende keer net zo mooi.
 
Tot de volgende blog.
Xoxo Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten