vrijdag 27 september 2013

Unboxing Truly Yours Special Edition Gamila Secret.

Hoi iedereen,

Pas geleden kon je bij de TY een speciale box bestellen met alleen maar producten van Gamila er in.  Aangezien ik nog niet veel producten van Gamila, deze box was wel wat duurder dan de gewone box.

Als ik het goed heb onthouden was deze box €29,95. Maar pin me daar niet op vast.
Laten we eens kijken naar wat er in de box zat.
De box kwam in een doos die je normaal gesproken niet gewend bent van TY. Dit omdat er 2 producten niet in de box paste.


Hier het kaartje wat er bij zat.
Hierboven zie je de voor en achterkant van het kaartje dat erbij zat.

En dan gaan we nu het lijstje af van boven naar beneden.

Gamila Secret Cleansing Bar.
De zeep die eigenlijk geen zeep is. Wat is het dan wel? Een cleansing bar op basis van een geheime kruiden formule met gemixte oliën waaronder olijfolie, druivenpitolie en shea butter die je huid reinigt, kalmeert en een anti-bacteriële werking heeft. Favoriet op de Truly Yours-burelen.
Wat me  opviel is dat het erg lekker rook. En het is ook een nog eens een groot blok.
 Ik ga nog wel een keer nakijken hoe ik dit het beste kan gebruiken. Aangezien ik niet echt bekend ben met Gamila.
Fullsize 115gr kost € 22,95.

Gamila Secret Cleansing Bar Mini.
Een mini-versie in de luxe Wild Rose-variant voor on the road. Multifunctioneel, want de cleansing bar is niet alleen geschikt voor het reinigen van je gezicht, maar ook voor je lichaam eb aks superzachte scheerzeep. Echt? Echt.
De geur is lekker en ik ben erg benieuwd of dit echt zo werkt als een superzachte scheerzeep. Want laat mijn scheerschuim nou net op zijn.  Dit blok is de helft van de eerste.
 Fullsize 30gr kost € 9,95.

Gamila Secret Original Face Oil.
Deze gezichtsolie is rijk aan antioxidanten, mineralen en vitaminen en werkt herstellend en hydraterend. Te gebruiken als dag- en nachtverzorging: voedt, ontspant en verzacht en is bovendien antibacterieel. geschikt voor alle huidtypen, ook de gevoelige en vette huid. En ook heel geschikt voor zwangere buiken: om de huid soepel te houden en striae te voorkomen.
Deze gezichtsolie heb ik al eens eerder ontvangen en ik weet nog steeds niet hoe ik het precies moet gebruiken. Ik denk dat het tijd wordt en dat een keer na te kijken. Maar volgens mij heb je maar heel weinig product nodig per keer als je dit gebruikt.
Fullsize 50ml kost € 69,95. (sample van 5ml kost € 6,99)

Gamila Secret Wild Rose Face Oil.
Het nieuwste jubelproduct uit het stalletje van Gamila: de gezichtsolie met een vleugje wilde roos, bekend om haar helende werking gepaard met een vitamine-C boost om de vermoeide huid extra energie te geven. Hoe te gebruiken?
Simpel: breng een paar druppels aan op je gereinigde huid, als serum onder je dag- of nachtcrème of gewoon zo, bloot zonder iets. Truly Yours heeft de ervaring dat je meer bereikt met minder. Een druppeltje of twee is genoeg als serum, een druppel of drie/vier is ruim voldoende als moisturizer alleen.
Van deze had ik al een  keer eerder een miniatuur flesje ontvangen.  En tot op heden nog steeds niet gebruikt omdat ik niet wist hoe ik het moest gebruiken. Maar nu heb ik dus een 'gebruiksaanwijzing'.
Fullsize 50ml kost € 79,95. (sample van 5ml kost € 7,99)

Gamila Secret Foot Balm.
Superzachte voetenbalsem, verzorgt en herstelt je onderstel als geen ander, dankzij de munt en kardamom (een echte pijnkiller) en de unieke kruidencocktail. Kunnen wij nog zonder? Domme vraag. Nee, natuurlijk.
Ik ben heel erg benieuwd naar dit product. Ik werk in de zorg en ik maak dus heel wat kilometers ongemerkt op een nacht. En soms doen mijn voeten dan zo'n pijn dat je ze het er liefst af zou halen. Dus dit ga ik zeker weten proberen om te kijken of het wat doet voor mijn vermoeide en pijnlijke voeten.
Fullsize 100ml kost € 29,95.

Gamila Secret Hand Cream.
Wil je jongere, gezondere en zachtere handen? Zoek dan niet verder. Deze handcrème verzorgt, herstelt, versterkt het natuurlijke afweersysteem van de huid, voorkomt vroegtijdige huidveroudering en is bovendien waterbestendig. We rest our case.
Jammer dat dit een sample is en niet een fullsize. Ik vind dat je met zulke kleine samples niet goed kan testen. En zeker niet met handcrème omdat je niet gelijk resultaat merkt.
Fullsize 100ml kost € 24,95 (sample 2ml kost ongeveer € 0,50)

Gamila Secret Dish.
Gewoon, omdat je dit vanaf nu voor altijd nodig hebt.
Dit zeepbakje komt in 2 kleuren, zwart en grijs. Zoals je kan zien heb ik de grijze gekregen. Wat mij opviel is dat het een zwaar bakje is. Maar ik vind het ontwerp erg mooi en praktisch.
Zeepbakje kost € 9,95.


Ik heb eerst even getwijfeld of ik wel of niet deze box zou bestellen omdat ik nog niet bekend was met dit merk. Maar ik zag dit als een kans om dit merk beter te leren kennen, dus vandaar ik hem heb aangeschaft.
Ik ben erg benieuwd hoe deze producten mij gaan bevallen.

De waarde van deze box is ongeveer € 88,28. Bij de box zat ook een boekje met wat afbeeldingen van producten erin.


Als jullie deze box besteld hadden, wat vonden jullie ervan? En als je hem niet besteld had, vind je dat nu uiteindelijk jammer. Of niet?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende blog.

Xoxo Daniëlle



1 opmerking:

  1. Die wild rose oil is mijn dagelijkse routine, en werkt voor mij geweldig. De wild rose zeep wil ik heel graag nog eens proberen, maar vond de gok te groot om er de hele doos voor te kopen.Denk dat ik hem een keertje los koop. de handcreme en voetcreme vind ik niet lekker ruiken.
    Dus de box was voor mij niet zo interessant ;-)

    BeantwoordenVerwijderen