zaterdag 28 september 2013

Sample run 25/09/2013

Hoi allemaal,

Het heeft even geduurd maar ik ben weer op sample jacht geweest. Ik had dit keer 4 verschillende waardebonnen. Dit keer ben ik alleen bij de Douglas geweest.

Esteé Lauder - Advanced Night repair synchronized recovery complex II (was geldig tot 25-09)
https://data.douglas.nl/hybr/newsletter/waardebon_4sept.html

Paco Rabanne - Invictus (geldig t/m 29-09)
https://data.douglas.nl/hybr/newsletter/waardebon_9sept.html

Shiseido - White Lucency Creamy Cleansing Foam óf Benefiance Wrinkleresist 24 Eye Cream.
Lancome - Trio van DreamTone samples. (Geldig t/m 06-10)
https://data.douglas.nl/hybr/newsletter/waardebon_16sept.html?eCircle_cc&eCircle_mid=700349817&eCircle_rid=7207752404

James Bond - Quantum (geldig t/m 09-10)
https://data.douglas.nl/hybr/newsletter/waardebon_18sept.html


Hier even alles bij elkaar. Zoals je kan zien zitten er een paar verschillende dingen bij. Dat komt omdat 2 winkels niet meer de Esteé Lauder sample hadden en ik dus de optie kreeg voor wat anders.

Esteé Lauder - Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II
Zoals je kan zien zijn het 2 verschillende samples. De linker is 3ml en de rechter is 1,5ml.
 
Paco Rabanne - Invictus
De stash van me broertje is weer aangevuld met 4 van deze samples. Hij ruikt wel lekker, maar iets te zwaar. Maar hij vind het een lekker geurtje. 1 sample is 1,5ml.

Shiseido - White Lucency Creamy Cleansing Foam óf Benefiance Wrinkleresist 24 Eye Cream.
Lancome - Trio van DreamTone samples
Zoals jullie kunnen zien heb ik 4x de Lancome DreamTone trio, iedere verpakking is 1,5ml (dus 0,5ml per kleur). En ik heb 1x de Shiseido White Lucency Perfect Radiance Clarté Sublime. Deze heb ik gekregen omdat ze de Esteé Lauder sample niet hadden. Dit is een sample van 5ml.
 
James Bond - Quantum
Dit is een heerlijk geurtje net als de vorige van James Bond. Van deze heb ik 4 samples, maar heb er maar 3 op de foto staan, want me vader had er al eentje ingepikt. De andere 3 zijn bij mijn broertje in zijn stash beland. 1 sample is 1,2ml.
 
Bulgari - Omnia Chrystalline EDP
Dit is het nieuwste geurtje van Bulgari. Deze kreeg ik omdat de Esteé Lauder sample er bij 1 winkel niet was. Ik ben er wel blij mee. Want dit is een heerlijk geurtje.
Dit is een sample van 1,5ml.
 
Dit was het weer voor deze sample run. Zoals je kan zien toch wel weer een aardige vangst. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet heel erg vind dat ik maar 2 samples heb van Esteé Lauder, want ik denk niet dat ik het veel zal gebruiken. En ik vind het altijd wel lekker om nieuwe geurtjes uit te proberen. Me broertje zijn stash is weer aangevuld, hopelijk zijn de volgende waardebonnen voor vrouwengeuren.
 
Tot de volgende blogpost. En bedankt voor het lezen. 
 
Xoxo Daniëlle
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten